wtorek, 18 marca 2014

Brązowy gorset oraz współpraca z Koseatrą

Na dzisiaj przygotowałam zdjęcie jednego z najnowszych gorsetów wykonany przeze mnie.
Główna idea gorsetów było by jak najbardziej odzwierciedlał skrzypce.
Całość została wykonana z brązowej bawełny , ozdoby zostały przyszyte ręcznie oraz wycięte z eko skóry.



Dodatkowo ostatnio pojawił się wywiad mój z Koseatrą. w którym odpowiedziałam na kilka pytań. Naprawdę na nie które ;) odpowiedzi musiałam całkiem sporo myśleć by wyszły sensownie. Bo nie zawsze to co chciałam przekazać miało odzwierciedlenie w słowach ^^.

Dodatkowo jak już zapowiedziała Koseatra niebawem myślę że już w tym tygodniu pojawi się recenzją gorsetu /gorsetów. I rozpoczniemy to na co czekamy .... ;)


Jako że by mój blog był również kolory i obfity w zdjęcia dorzucam kilka podkradzionych z blogu Agi ;)



Jako, że na jeden gorset chabrowy overbust znalazłam modelkę ^^ zaprezentuję również zdjęcia na kimś. Niestety były one robione na szybko , by jak najszybciej doszła paczka do Koseatry ( z 3 gorsetami) więc jakość zdjęć jak i poprawki kosmetyczne gorsetu (typu ułożenie fiszbin, zbyt duże wypchanie biustu :/ itd.) nie miały miejsca.



1 komentarz:

  1. Cudowny skrzypcowy gorset :) Ciekawa jestem jak prezentuje się na sylwetce :)

    OdpowiedzUsuń